Rezultati nadzora prometa tijekom vikenda

Foto: Ilustracija

Tijekom vikenda, od 4. do 6. siječnja, na području Policijske uprave koprivničko-križevačke proveden je nadzor cestovnog prometa u cilju detektiranja najtežih prometnih prekršaja.

U tom razdoblju zabilježene su tri prometne nesreće s ozlijeđenim osobama u kojima je jedna osoba teže ozlijeđena, dok su tri osobe lakše ozlijeđene. Okolnosti uslijed kojih je došlo do prometnih nesreća bile su neprilagođena brzina, oduzimanje prednosti prolaska i nepropisno pretjecanje.

Utvrđeno je 67 prometnih prekršaja, od čega 11 upravljanja vozilima pod utjecajem alkohola, sedam prekoračenja ograničenja brzina kretanja, pet oduzimanja prednosti prolaska, pet nepropisnih pretjecanja, tri nepropisna parkiranja, dva upravljanja vozilima za koje je isteklo važenje prometne dozvole i dva upravljanja neregistriranim vozilima.

Iz prometa je isključeno 12 vozača i četiri vozila. Utvrđena su dva prekršaja iz Zakona o obveznim osiguranjima u prometu.

Najveća koncentracija alkohola utvrđena je u petak, 4. siječnja, u 15.40 sati u Ulici Stjepana Radića u Reki, kada je 52 - godišnji vozač upravljao osobnim automobilom pod utjecajem alkohola od 2,61 g/kg. Vozač je smješten u posebnu prostoriju do prestanka djelovanja opojnog sredstva, nakon čega je uhićen i doveden na Prekršajni sud, gdje je kažnjen kaznom zatvora od 13 dana, uvjetno na godinu dana i zabranom upravljanja vozilima B kategorije pet mjeseci.

Najveće prekoračenje brzine zabilježeno je u petak, 4. siječnja, u 14.15 sati u Vlaislavu, kada je vozač upravljao osobnim automobilom brzinom od 105 km/h, iako je najveća brzina kretanja prometnim znakom ograničena na 60 km/h.

U posebne prostorije do otrježnjenja bilo je smješteno pet vozača. Uhićena su dva vozača protiv kojih su provedeni žurni prekršajni postupci, u kojima su kažnjeni novčanim kaznama, uvjetnim kaznama zatvora i zabranama upravljanja vozilima B kategorija.

 

Dobro je podsjetiti
 

Oprezno u prometu na mokrom i klizavom kolniku

Pozivamo vozače motornih vozila da brzinu kretanja vozila prilagode uvjetima na kolniku i uvjetima vidljivosti kako ne bi dolazilo do slijetanja vozila van kolnika. Kako na mokrom i klizavom kolniku kočenje traje znatno dulje nego na suhom kolniku, pozivamo vozače da povećaju razmak između vozila kako bi se pravovremeno mogli zaustaviti iza vozila koje se nalazi ispred njih, odnosno kako ne bi dolazilo do sudara vozila prilikom vožnje u slijedu.