Foto: Ilustracija
Tijekom vikenda, od 18. do 21. siječnja, na području Policijske uprave proveden je nadzor cestovnog prometa u cilju detektiranja najtežih prometnih prekršaja.
U tom razdoblju zabilježene su četiri prometne nesreće s materijalnom štetom. Okolnosti uslijed kojih je došlo do prometnih nesreća su bile neprilagođena brzina, oduzimanje prednosti prolaska i nepropisno mimoilaženje.
Utvrđena su 73 prometna prekršaja, od čega 16 prekršaja upravljanja vozilima pod utjecajem alkohola, devet prekršaja upravljanja vozilima neprilagođenom brzinom, šest upravljanja tehnički neispravnim vozilima, šest prekršaja odnosilo se na upravljanje vozilima bez upaljenih svjetala, pet prekršaja nekorištenja reflektirajućih prsluka ili reflektirajuće biciklističke odjeće, četiri oduzimanja prednosti prolaska, četiri nekorištenja sigurnosnih pojaseva, dva prekršaja upravljanja vozilima za koje je isteklo važenje prometne dozvole, dva prekršaja nepropisnog parkiranja i drugo.
Iz prometa je isključeno 18 vozača i četiri vozila. Utvrđen je jedan prekršaja sukladno Zakonu o obveznim osiguranjima u prometu.
Najveća koncentracija alkohola u nadzoru prometa utvrđena je u nedjelju, 20. siječnja, u 1.35 sati u Krešimirovoj ulici u Starigradu, kada je 33 - godišnji vozač upravljao osobnim automobilom pod utjecajem alkohola od 2,07 g/kg. Vozač je smješten u posebnu prostoriju do otriježnjenja. Protiv vozača je proveden žurni prekršajni postupak na Prekršajnom sudu u Koprivnici. Kažnjen je novčanom kaznom od 3 400 kuna i zabranom upravljanja motornim vozilima B kategorije četiri mjeseca.
U posebne prostorije do otrježnjenja bilo je smješteno šest vozača. Uhićena su bila tri vozača, protiv kojih su proveden žurni prekršajni postupci u kojima su kažnjeni novčanim kaznama, kaznama zatvora i zabranom upravljanja motornim vozilima B kategorije. Na izdržavanje izrečene kazne zatvora u Bjelovar predana je jedna osoba.
Dobro je podsjetiti
Oprezno u prometu na mokrom i zaleđenom kolniku
Pozivamo vozače motornih vozila da brzinu kretanja vozila prilagode uvjetima na kolniku i uvjetima vidljivosti kako ne bi dolazilo do slijetanja vozila van kolnika. Kako na mokrom, odnosno zaleđenom kolniku, kočenje traje znatno dulje nego na suhom kolniku, pozivamo vozače da povećaju razmak između vozila kako bi se pravovremeno mogli zaustaviti iza vozila koje se nalazi ispred njih, odnosno kako ne bi dolazilo do sudara vozila prilikom vožnje u slijedu.