Rezultati nadzora prometa tijekom vikenda

Policijski službenici prilikom nadzora prometa sankcionirali su 90 prometnih prekršaja, od čega 26 upravljanja vozilom pod utjecajem alkohola, šest nekorištenja sigurnosnih pojaseva, pet prekoračenja dopuštenih brzina kretanja, tri upravljanja tehnički neispravnim vozilima i dva oduzimanja prednosti prolaska.

Foto: Ilustracija

U razdoblju od 29. ožujka do 1. travnja na području Policijske uprave koprivničko -križevačke zabilježene su tri prometne nesreće s  materijalnom štetom. Okolnosti uslijed kojih je došlo do prometnih nesreća bile su neprilagođena brzina uvjetima na kolniku i nepropisno uključivanje u promet. Kod dva vozača osobnih automobila koji su prouzročili prometne nesreće utvrđena je prisutnost alkohola u organizmu.

Policijski službenici prilikom nadzora prometa sankcionirali su 90 prometnih prekršaja, od čega 26 upravljanja vozilom pod utjecajem alkohola, šest nekorištenja sigurnosnih pojaseva, pet prekoračenja dopuštenih brzina kretanja, tri upravljanja tehnički neispravnim vozilima i dva oduzimanja prednosti prolaska.

Iz daljnjeg prometovanja policijski službenici su isključili jedno vozilo i 27 vozača. U posebnu prostoriju do prestanka djelovanja opojnog sredstva bilo je smješteno devet vozača.

Najveća koncentracija alkohola izmjerena je u ponedjeljak, 1. travnja, u 4 sata u Ferdinandovcu kod 47 - godišnjeg vozača osobnog automobila koji je upravljao pod utjecajem alkohola od 1,97 g/kg. Vozač je bio smješten u posebnu prostoriju do prestanka djelovanja opojnog sredstva.

Najveće prekoračenje brzine kretanja izmjereno je u petak, 29. ožujka, u 23.20 sati u Štaglincu kada je 23 - godišnji vozač upravljao osobnim automobilom brzinom od 123 km/h, na dijelu ceste gdje je brzina kretanja vozila ograničena na 60 km/h.


Dobro je podsjetiti

Oprezno u prometu na mokrom i klizavom kolniku

Uslijed kiše vidljivost je smanjena, a kolnici mokri i klizavi, te pozivamo sve sudionike da u prometu sudjeluju uz povećan oprez.

Posebno ističemo da su vozači motornih vozila dužni prilagoditi brzinu kretanja svog vozila stanju kolnika i gustoći prometa na cestama, odnosno smanjiti brzinu kretanja svojih vozila, te da su dužni povećati razmak u odnosu na vozilo ispred sebe, ali i imati dovoljan razmak između svog vozila i vozila kojeg pretječu, odnosno pješaka kojeg obilaze. Ističemo nužnost pravovremene najave promjene smjera kretanja uključivanjem odgovarajućih pokazivača smjerova.