Obavijest građanima vezana uz obavljanje upravnih poslova

Od danas se na mjestima obavljanja upravnih poslova u policijskim upravama i policijskim postajama započelo s obavljanjem poslova u punom opsegu, način rada organiziran je u jednoj ili dvije smjene, a po potrebi i uz unaprijed dogovorene termine dolaska

FOTO: Ilustracija

Temeljem Odluke o organizaciji rada, rasporedu rada i radnog vremena u Ministarstvu unutarnjih poslova, u vezi s pojavom bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2, koju je ministar unutarnjih poslova dr. sc. Davor Božinović donio 8. svibnja 2020. godine, od ponedjeljka 11. svibnja 2020. godine u svim policijskim upravama i policijskim postajama na upravnim poslovima započelo se s obavljanjem poslova vezanih uz izdavanje putnih isprava, osobnih iskaznica i vozačkih dozvola, prijavu i odjavu prebivališta i boravišta te poslova vezanih uz nabavu i registraciju oružja, reguliranje statusa i izdavanja isprava stranaca u punom opsegu.

Obavljanje navedenih poslova u nadležnim policijskim upravama i policijskim postajama organizirano je u jednoj ili dvije smjene u skladu sa specifičnim okolnostima, mogućnostima i mjesnim prilikama, uz ispunjenje svih epidemioloških mjera, a po potrebi i uz unaprijed dogovorene termine dolaska.

O radu i mogućnostima obavljanja poslova u konkretno nadležnoj policijskoj upravi ili policijskoj postaji građani se mogu informirati i dogovoriti dolazak ili drugi način obavljanja posla, putem e-pošte ili pozivom na javno dostupne telefonske brojeve policijskih uprava i postaja.

Kontakte svih policijskih uprava možete pronaći OVDJE
 

Kako i gdje riješiti upravne poslove u Policijskoj upravi zagrebačkoj pročitajte OVDJE.



Pisane vijesti