Sredstva se koriste za pokrivanje troškova intervencija službi spašavanja, troškova informiranja stanovništva pogođenog potresom i troškova humanitarne pomoći, što uključuje izvanrednu nabavu opreme za službe spašavanja vezano uz otklanjanje posljedica potresa uključujući informacijsko-komunikacijske sustave; popravljanje opreme; troškove prehrane i povećane potrošnje goriva te električne energije
FOTO: MUP RH
Državna tajnica za europske i međunarodne poslove i fondove Europske unije Ministarstva unutarnjih poslova Terezija Gras, u svojstvu ovlaštene potpisnice Tijela odgovornog za provedbu financijskog doprinosa, potpisala je
prvih šest ugovora vezano za Poziv na dodjelu bespovratnih financijskih sredstava Financiranje službi spašavanja za potrebe stanovništva nastalih kao posljedica serije potresa počevši od 28. prosinca 2020. godine na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije, Zagrebačke županije, Sisačko-moslavačke županije, Karlovačke županije, Varaždinske županije, Međimurske županije, Brodsko-posavske županije, Koprivničko-križevačke županije i Bjelovarsko-bilogorske županije. Ugovori u ukupnom iznosu od
1.651.454,17 kn potpisani su s
DVD-om Sigetec, DVD-om Domaji, DVD-om Peteranec, DVD-om Torčec, DVD-om Buševec i DVD-om Stružec, dok je slijedećih deset ugovora u fazi potpisivanja.
Uprava za europske poslove, međunarodne odnose i fondove Europske unije Ministarstva unutarnjih poslova, u svojstvu Tijela odgovornog za provedbu financijskog doprinosa, u sklopu Poziva na dodjelu bespovratnih financijskih sredstava „Financiranje službi spašavanja za potrebe stanovništva nastalih kao posljedica serije potresa počevši od 28. prosinca 2020. godine na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije, Zagrebačke županije, Sisačko-moslavačke županije, Karlovačke županije, Varaždinske županije, Međimurske županije, Brodsko-posavske županije, Koprivničko-križevačke županije i Bjelovarsko-bilogorske županije“ (FSEU.2022.MUP.) dodjeljuje bespovratno financijska sredstva za financiranje službi spašavanja za potrebe stanovništva do ukupno osiguranog iznosa od
82.660.000,00 kuna.
Sredstva se koriste za pokrivanje troškova intervencija službi spašavanja, troškova informiranja stanovništva pogođenog potresom i troškova humanitarne pomoći, što uključuje izvanrednu nabavu opreme za službe spašavanja vezano uz otklanjanje posljedica potresa uključujući informacijsko-komunikacijske sustave; popravljanje opreme; troškove prehrane i povećane potrošnje goriva te električne energije.
Poziv koji je prethodio ovim ugovorima raspisan je 05. siječnja 2022. godine kao
otvoreni trajni poziv, a
zatvara se najkasnije 30. travnja 2022. godine ili prije, ukoliko se dodijele sva raspoloživa sredstva.
Prihvatljivi prijavitelji u okviru Poziva su tijela državne uprave, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, udruge i pravne osobe sukladno uvjetima Poziva.
Pisane vijesti