Projekt „Priprema HR SIRENE ureda i krajnjih korisnika za implementaciju interoperabilnosti“

Svrha ovog projekta je priprema policijskih službenika za integrirano korištenje postojećih i novih velikih informacijskih sigurnosnih sustava kroz implementaciju interoperabilnosti i jačanje kapaciteta Službe za međunarodnu policijsku suradnju – SIRENE ureda kao središnje kontakt za operativnu policijsku suradnju s inozemstvom

FOTO: Ilustracija
 
Uprava za europske poslove, međunarodne odnose i fondove Europske unije donijela je Odluku o dodjeli financijskih sredstava za provedbu projekta „Priprema HR SIRENE ureda i krajnjih korisnika za implementaciju interoperabilnosti“.
 
Ukupna vrijednost projekta iznosi 1.091.254,72 eura s PDV-om, s time da 90% sufinancira Europska unija (982.129,25 eura) u okviru Fonda za integrirano upravljanje granicama, Instrument za financijsku potporu u području upravljanja granicama i vizne politike, dok je udio nacionalnog sufinanciranja 10% od ukupnog iznosa. 
 
Realizacija projekta odvijati će se kroz razne aktivnosti: izradu priručnika za krajnje korisnike, obuku krajnjih korisnika i multiplikatora, razvoj odgovarajućih tehničkih prilagodbi Informacijskog sustava Ministarstva unutarnjih poslova (IS MUP-a), razvoj odgovarajućih tehničkih prilagodbi Nacionalnog informacijskog sustava za upravljanje državnom granicom (NISUDG), nabava informatičke i uredske opreme, razvoj odgovarajućih tehničkih prilagodbi SMPS/SIRENE aplikacije, glavnog alata Službe za međunarodnu policijsku suradnju – SIRENE ureda kao središnje kontakt točke za operativnu policijsku suradnju s inozemstvom te obuku službenika Službe za međunarodnu policijsku suradnju usmjerenu na posebnosti poslova središnje točke u provođenju interoperabilnosti, kao što je sravnjivanje podataka o različitim, lažnim ili zlorabljenim identitetima osoba koje se vode u informacijskim sigurnosnim sustavima.

Odluku pročitajte OVDJE

Pisane vijesti | Projekti