Ministarstvo unutarnjih poslova RH danas je javnosti predstavilo spotove na temu sigurnosti u prometu čime je započela nova višemjesečna medijska kampanja kako bi se djelovalo na svijest svih sudionika u prometu i smanjilo uzroke koji dovode do prometnih nesreća s najtežim posljedicama.
Za ovu kampanju osmišljena su i realizirana tri audio i tri video spota koji se odnose na stradavanje djece i mladih u prometu, poštivanje prometnih propisa i poštivanje prednosti pješaka i invalida.
Predstavljanju spotova nazočili su ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta i ministar unutarnjih poslova Ivica Kirin.
Ministar Božidar Kalmeta ovom je prigodom naglasio važnost ovakve kampanje kao i suradnju s MUP-om i svim ostalim subjektima odgovornim za sigurnost prometa te svih sudionika u prometu, posebno se osvrnuvši na nadolazeću turističku sezonu u kojoj se očekuje velik broj stranih turista i pojačane gužve na prometnicama, obzirom da oko 80% turista dolazi u Hrvatsku osobnim vozilima.
Nadovezujući se na izlaganje ministra Kalmete, ministar Ivica Kirin rekao je da se ovom kampanjom želi potaknuti sudionike u prometu na poštivanje prometnih propisa i poštivanje drugih sudionika u prometu, a posebno u nadolazećoj turističkoj sezoni u kojoj će se kao i svake godine u sklopu akcije TOURS provoditi pojačani nadzor u prometu. Također je rekao da će se intenzivirati mjere granične kontrole, te suradnja s graničnim policijama susjednih zemalja, s ciljem sigurnog dolaska i boravka inozemnih gostiju u Republici Hrvatskoj.
Istaknuo je da su nedavno potpisani sporazumi o suradnji s policijama Mađarske i Austrije o boravku njihovih policijskih službenika na Jadranu, kako bi se uspostavila što bolja i kvalitetnija komunikacija sa turistima iz tih zemalja.
Ministar Kirin ovom prigodom naglasio je da je ovo samo jedna u nizu aktivnosti koje MUP provodi u sklopu Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa, ističući pri tom i nedavno započetu kampanju u kojoj se vozače podsjeća na nužnost prometne kulture i uvažavanja svih sudionika u prometu.
Danas predstavljeni spotovi razlikuju se od svih dosadašnjih jer je njihov pristup i poruka o tragičnim posljedicama nepoštivanja prometnih propisa u javnosti ne izaziva šok već potiče na promjenu ponašanja i poštivanje svih sudionika u prometu.
Spotovi su realizirani u suradnji s agencijom Fimi media i producentskom kućom Dim studio, a režirao ih je poznati redatelj TV spotova Radoslav Jovanov – Gonzo.
Spotovi će već slijedećih dana biti prikazivani u udarnim terminima televizijskih i radijskih postaja na državnoj i lokalnoj razini.
Na kraju prezentacije ministar Kirin je još jednom apelirao na sve sudionike u prometu da poštuju prometne propise kao i na sve ostale subjekte nadležne za pitanje sigurnosti prometa da zajedničkim angažmanom doprinesu zajedničkom cilju, a to je manje prometnih nesreća i manje poginulih osoba na hrvatskim cestama.