- Objavljeno: 31.01.2025.
Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u Valbandonu
Predmet ovog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Republike Hrvatske u Valbandonu, smještenog u kompleksu UJ Valbandon, na adresi Prilaz marini 2, koji služi kao Grill - restoran na plaži, ukupne površine 408,75 m2
Na temelju Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora („NN“ broj: 125/11, 64/15, 112/18) i Odluke o uvjetima i postupku davanja u zakup poslovnoga prostora, Klasa: 372-01/21-01/38, Urbroj: 531-09-1-2/1-23-34 od 01.06.2023. g., Ministarstvo unutarnjih poslova objavljujeJAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U VALBANDONU (GRILL-RESTORAN)
- Predmet ovog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Republike Hrvatske u Valbandonu, smještenog u kompleksu UJ Valbandon, na adresi Prilaz marini 2, koji služi kao Grill - restoran na plaži, ukupne površine 408,75 m2, a sastoji od: poslovnog prostora (kuhinja i šank), sanitarije, skladišta, te natkrivene i nenatkrivene terase. Prostor je izvan uporabe.
- Poslovni prostor iz točke 1. daje se u zakup u svrhu obavljanja ugostiteljske djelatnosti, u razdoblju turističke sezone od 01. svibnja do 30. rujna tekuće godine, na rok od pet (5) godina.
- Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju, a troškove korištenja, održavanja i uređenja prostora radi obavljanja ugostiteljske djelatnosti, uz ishođenje minimalnih tehničkih uvjeta snosit će zakupnik, odnosno sklapanjem ugovora o zakupu zakupnik se odriče prava potraživati naknadu od zakupodavca za uložena sredstva u poslovni prostor s bilo koje osnove.
- Početna cijena mjesečne zakupnine za poslovni prostor iz točke 1. iznosi 4.260,00 EUR mjesečno. Na ponuđeni iznos zakupnine obračunat će se PDV.
- Pravo na podnošenje ponude imaju sve pravne i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost.
- Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine.
- Ponuditelji koji sudjeluju u javnom natječaju moraju uplatiti jamčevinu u trostrukom iznosu početnog iznosa mjesečne zakupnine na račun Državnog proračuna, IBAN:HR1210010051863000160, Model: HR63, Poziv na broj: 9725-713-23221, opis plaćanja „javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u Valbandonu“.
Ponuditelj je dužan, prije sklapanja ugovora o zakupu, uplatiti razliku iznosa do visine tri ponuđene zakupnine, na ime beskamatnog pologa koji ostaje zakupodavcu do isteka ugovora o zakupu.
Ostalim ponuditeljima, čija ponuda nije izabrana kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina se vraća najkasnije u roku od 30 (slovima: trideset) dana od dana javnog otvaranja ponuda.
- Ugovorom o zakupu ugovorit će se obveza zakupnika da je za cijelo vrijeme trajanja zakupa obvezan ugovoriti s osiguravateljem policu osiguranja kojom će
Ugovorom o zakupu zakupnik će se obvezati najkasnije u roku od 60 (šezdeset) dana od dana sklapanja ugovora o zakupu dostaviti zakupodavcu dokaz o sklopljenom ugovoru s osiguravateljem.
- Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:
- oznaku poslovnog prostora za koji se podnosi ponuda,
- ime i prezime ponuditelja, naziv obrta, sjedište/prebivalište, OIB (za fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost), odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe) te adresu elektroničke pošte i broj telefona,
- djelatnost koju će ponuditelj obavljati u poslovnom prostoru za koji podnosi ponudu,
- ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, koji ne smije biti niži od početnog iznosa zakupnine navedenog u javnom natječaju,
- broj žiro-računa ponuditelja s naznakom poslovne banke kod koje je isti otvoren, radi povrata uplaćene jamčevine,
- pisanu suglasnost ponuditelja da je izričito suglasan da Ministarstvo unutarnjih poslova, kao zakupodavac može koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda sukladno propisima o zaštiti osobnih podataka te iste objaviti u skladu s odredbama propisa koji uređuju pravo na pristup informacijama.
- Uz ponudu ponuditelj je dužan dostaviti sljedeću dokumentaciju:
- presliku izvatka iz registra (sudskog/obrtnog) ne starijeg od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda, a iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koju je naveo u svojoj ponudi,
- potvrdu izdanu od strane Ministarstva financija - Porezne uprave da nema dugovanja s osnova javnih davanja, ne stariju od 30 dana na dan otvaranja ponuda, u izvorniku, preslici ili elektronskom zapisu,
- potvrdu Ministarstva obrane Republike Hrvatske odnosno potvrdu Ministarstva branitelja ili Ministarstva unutarnjih poslova, ne stariju od 3 mjeseca na dan otvaranja ponuda, kojom se dokazuje pravo prvenstva iz natječaja te status branitelja, u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 48/21)
- ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, koje ostvaruju članovi uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i članovi uže i šire obitelji nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili za djecu hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, pored potvrde iz prethodne alineje dužan je dostaviti dokaz o srodstvu (rodni list ili druga potvrda nadležnog tijela, u izvorniku ili preslici),
- ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, koje ostvaruju braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji braniteljskih socijalno-radnih zadruga koju vodi nadležno ministarstvo ili koje su korisnice poticaja nadležnog ministarstva, dužan je dostaviti potvrdu nadležnog ministarstva o statusu (u izvorniku ili preslici), ne stariju od 3 mjeseca na dan otvaranja ponuda,
- za sve ponuditelja koji se pozivaju na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora - (članak 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji), izjavu da ne traje zakup drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj je osnovi ostvaren, ovjerenu kod javnog bilježnika.
- Neće se razmatrati slijedeće ponude;
- ponude zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda naznačenog u javnom natječaju,
- ponude koje nisu u skladu s uvjetima javnog natječaja,
- nepotpune ponude (koje ne sadrže dokumente i podatke sukladno javnom pozivu),
- uvjetne ponude,
- ponude koje nisu uvezane i numerirane na propisani način,
- ponude fizičkih osoba koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost te pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija-Porezna uprava, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se pridržavaju odobrenih rokova plaćanja,
- ponude fizičkih osoba koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost i pravnih osoba nad kojima je otvoren postupak predstečaja (a nije doneseno rješenje kojim se potvrđuje predstečajni sporazum), stečaja ili likvidacije u trenutku donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja,
- ponude fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske kojima upravlja Ministarstvo unutarnjih poslova,
- ponude pravnih osoba čiji je osnivač i/ili zakonski zastupnik (osoba ovlaštena za zastupanje pravne osobe) ujedno i osnivač i/ili zakonski zastupnik (osoba ovlaštena za zastupanje pravne osobe) zakupnika, odnosno korisnika koji ima dospjelo dugovanje s osnova korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske kojima upravlja Ministarstvo unutarnjih poslova.
12. Sve navedene isprave u ponudi i uz ponudu moraju se priložiti u obliku kako je to određeno natječajem, a ponuda s cjelokupnom dokumentacijom mora biti uvezana i numerirana na način da je označen broj stranice i ukupan broj stranica (npr. 1/4, 2/4).
Ministarstvo unutarnjih poslova zadržava pravo pozvati najpovoljnijeg ponuditelja koji je u ponudi dostavio presliku potvrde Ministarstva financija - Porezne uprave o stanju poreznog duga, te presliku rješenja ili izvatka iz obrtnog/sudskog registra da u ostavljenom roku, a prije donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi, dostavi izvornik ili ovjerenu presliku potvrde o stanju duga, odnosno izvornik ili ovjerenu presliku rješenja ili izvatka iz obrtnog/sudskog registra iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj registriran za djelatnost koju je naveo u ponudi.
13. Ponuda za natječaj podnosi se neposredno ili preporučenom poštom s povratnicom u ZATVORENOJ OMOTNICI s tekstom: „PONUDA ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U VALBANDONU - NE OTVARATI”, na adresu Ministarstvo unutarnjih poslova, Služba za investicije i nekretnine, Ilica 335, Zagreb, do 18. veljače 2025. godine do 12 sati.
Kao dan predaje ponude smatra se dan zaprimanja ponude u Ministarstvu unutarnjih poslova.
Ponude predane neposredno u pisarnici nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda, smatrat će se zakašnjelim ponudama i neće se uzimati u razmatranje.
Ponude će se otvarati dana 20. veljače 2025. godine u 11 sati u Ministarstvu unutarnjih poslova, Ilica 335, Zagreb, soba br. 218.
14. O izboru najpovoljnijeg ponuditelja, ponuditelji će biti obaviješteni pisanim putem.
15. Odabrani ponuditelj dužan je u roku od 8 dana od poziva zakupodavca sklopiti ugovor o zakupu i preuzeti poslovni prostor. Ako isti ne sklopi ugovor o zakupu ili ne preuzme poslovni prostor u određenom roku, smatrat će se da je odustao od zaključenja ugovora, te će se izabrati drugi po redu najpovoljniji ponuditelj.
16. Ministarstvo unutarnjih poslova kao zakupodavac, sve do sklapanja ugovora o zakupu, zadržava pravo neprihvaćanja niti jedne ponude i pravo poništenja javnog natječaja.
17. Pregled poslovnih prostora za vrijeme natječaja može se izvršiti uz prethodnu najavu i dogovor na broj tel: 052 537 001, kontakt osoba Tereza Kesovija-Lupetina.
18. Sve dodatne informacije mogu se dobiti na broj telefona 01/37 88 961.