Imotski sedmaši učili o nenasilju i toleranciji

Slika topvijesti/2016/svibanj/IMOTSKI/001.JPG

U sklopu nacionalnog preventivnog projekta „Živim život bez nasilja" kojeg zajednički provode Ministarstvo unutarnjih poslova i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta u ponedjeljak 23. svibnja u Imotskom je provedena aktivnosti s učenicima Osnovne škole „Stjepan Radić“ na temu nenasilja i tolerancije.  

Foto: PU splitsko-dalmatinska

U sklopu nacionalnog preventivnog projekta „Živim život bez nasilja" kojeg zajednički provode Ministarstvo unutarnjih poslova i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta u ponedjeljak 23. svibnja u Imotskom je provedena aktivnosti s učenicima Osnovne škole „Stjepan Radić“ na temu nenasilja i tolerancije.

U dvorani osnovne škole provedena je prva komponenta projekta interaktivna radionica sa 130 učenika sedmih razreda. Interaktivnu radionicu vodili su policijski službenik Odjela prevencije PU splitsko-dalmatinske Mirko Matković i predstavnik nevladine organizacije „Status M“ Mislav Mihael Mandir.

Cilj radionice je edukacija i osvješćivanje mladih o štetnosti nasilja i nasilnog ponašanja, međuvršnjačkog nasilja, posebno putem društvenih mreža. Mislav Mihael Mandir je u svom predavanju mladima ukazao na potrebu svakodnevnog sudjelovanja u izgradnji društva tolerancije, nenasilja i nediskriminacije.

Nakon radionice, u Kino dvorani u Imotskom  izveden je  umjetničko-edukativni program, kao druga komponenta projekta. Prikazana je predstava „Nasilje, za nasilje nema opravdanje“ koju je režirao Zijah Sokolović, a izveli su je glumci Ivana Krizmanić i Vedran Komerčki.

Također, nastupio je i glazbenik Matija Dedić koji je svojim umjetničkim doprinosom podržao ovu kampanju. Svoj doprinos umjetničkom programu dala je i učenica OŠ "Stjepan Radić"  Danijelle Roxas Đuka klavirskom izvedbom skladbe Mazurka. U programu je nastupila i grupa Apokalipso, a cjelokupni program su vodili glumac Zlatan Zuhrić Zuhra i voditeljica Službe prevencije u Ravnateljstvu policije Sandra Veber.



Pisane vijesti