- Objavljeno: 04.06.2009.
Krunoslav Borovec primio grand PRix za komunikatora godine
Godišnju nagradu pak HUOJ-a za razvoj struke odnosa s javnošću primila je mr. Kristina Laco, dugogodišnja direktorica Premise, najveće agencije za komunikacijski menadžment u Hrvatskoj. Prilikom uručenja grand PRix-a Ana Tkalac Verčič, predsjednica ovogodišnjeg žirija je naglasila da je njen doprinos struci u zadnjih desetak godina bio izuzetan, pri čemu je posebno istaknula iniciranje i osnivanje CIPR programa u Hrvatskoj te lanjski početak predavanja. Edukativni program provodi se prema licenci jedne od najjačih strukovnih udruga profesije odnosa s javnošću, britanskog Chartered Institute of Public Relations (CIPR) u suradnji s Ekonomskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatskom udrugom za odnose s javnošću (HUOJ). Kristina Laco ujedno je i certificirani predavač na CIPR Programu, autorica je brojnih stručnih članaka i koautorica knjige ''Odnosi s medijima''. Članica je CIPR-a, IABC-a i EUPRERA-e, te predsjednica Suda časti Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
U konkurenciji tridesetak pristiglih prijava stručni žiri odabrao je pobjednike u pet kategorija: u kategoriji 1. Odnosi s javnošću u javnom sektoru (javna, lokalna uprava i samouprava te nevladin sektor) grand PRix osvojio projekt Crna Ovca, gastro-glazbeno-sportski vikend u Baški na Krku (Predikat), u kategoriji 2. Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - eksterna komunikacija za velike tvrtke (od 1000 zaposlenih pa naviše prema klasifikaciji) grand PRix je osvojio projekt Urbani izazovi Hrvatske (Siemens Hrvatska), u kategoriji 3. Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - eksterna komunikacija za male i srednje tvrtke nagradu je osvojio Drugi Nivea baby seminar, program stručnog usavršavanja za patronažne sestre (Beiersdorf i Pleon Dialog), u kategoriji 4. Kompanijska društvena odgovornost nagradu je osvojilo projekt „Avanture Vrećka i Smećka“, edukacija vrtićke djece o odlaganju višeslojne kartonske ambalaže (Tetra Pak i Premisa), u kategoriji 5. Odnosi s medijima u poslovnom sektoru nagradu je osvojio projekt uvođenja iPhonea 3G na hrvatsko tržište (T-mobile). Posebno priznanje za projekt interne komunikacije dobio je projekt „Osvježenje branda Zagrebačke banke (Zagrebačka banka i Premisa).
– Ovogodišnji nominirani i nagrađeni projekti utjelovljuju izvrsnost i kreativnost u osmišljavanju i provedbi komunikacijskih aktivnosti koje Grand PRix vrednuje. Čestitam svima koji su pokazali veliki entuzijazam i kvalitetan pristup radu te prijavili svoje radove i tako pridonijeli razvoju struke u Hrvatskoj – izjavila je na kraju svečane dodjele Dubravka Jusić, predsjednica HUOJ-a.
Inače Hrvatska udruga za odnose s javnošću: HUOJ je strukovna udruga koja okuplja djelatnike koji se bave poslovima vezanim za odnose s javnošću i komunikacije. Udruga ima oko 1000 članova iz cijele Hrvatske – tvrtki, agencija za odnose s javnošću, upravnih i tijela lokalne samouprave, ustanova i nevladinih udruga, te predavača i studenata stručnih fakulteta. HUOJ radi na obrazovanju i stručnom usavršavanju članova, organizira velike godišnje konferencija za odnose s javnošću, predavanja, radionice te stručne rasprave na teme vezane za struku a pokrenuo je i stručnu biblioteku „PRint“ (PR international) u kojoj objavljuje prijevode stručnih knjiga eminentnih svjetskih autora.