Mobilni šalterski ured na zadarskom području

Slika topvijesti/2014/Rujan/vozilo_upravni.jpg

 Foto: MUP

Projektom mobilnog šalterskog ureda Ministarstvo unutarnjih poslova osiguralo je mobilni ured za obavljanje upravnih poslova (poslova prijavništva, MBG-a, osobnih iskaznica, putovnica, vozačkih dozvola, registracije vozila) čime se ponajprije želi poboljšati kvaliteta suradnje i pružanja usluga građanima.

Mobilno šaltersko vozilo namijenjeno je, između ostalog, za odlazak do teško pokretnih osoba i invalida, odlaske na prometno problematična područja, na mjesta gdje dolazi do preopterećenja postojećih kapaciteta za šaltersko poslovanje radi povećanja kapaciteta i ubrzanja rada te obilazak mjesta gdje je usluga šalterskog poslovanja potrebna, a nije dostupna preko stacioniranih objekata Ministarstva unutarnjih poslova. Dolaskom mobilnog šalterskog ureda do navedenih mjesta građanima se pojednostavljuje i olakšava postupak ishođenja isprava. Temeljem brojčanih podataka o ukupnom broju osoba koje su na našem području na dan 31. 10. 2014.g. imale prijavljeno prebivalište na nepostojećim adresama, kako bi se između ostaloga tim građanima olakšalo postupak ponovne prijave prebivališta na adresu, ulicu ili trg i kućni broj evidentiran u registru prostornih jedinica što ga vodi nadležno tijelo te radi podnošenja zahtjeva za izdavanje osobne iskaznice s ispravnom adresom prebivalište, mobilni šalterski ured će na području PU zadarske građani moći koristiti u vremenu od 17. do 24. prosinca i to prema sljedećem rasporedu:

 

-  18. i 19. prosinca 2014. godine, na benkovačkom području i to u četvrtak 18.   prosinca u Stankovcima, a u petak 19. prosinca u Polači

- ponedjeljak, 22. prosinca 2014. godine u Žegaru na obrovačkom području

- utorak, 23. prosinca 2014. godine u Donjem Srbu

 

Uredovno vrijeme mobilnog šalterskog ureda je predviđeno od 9 - 14 sati, a prilikom podnošenja zahtjeva za izradu dokumenata postoji mogućnost uplate iznosa u mobilnom šalterskom uredu. Građani koji žele u mobilnom uredu izraditi nove osobne iskaznice trebaju sa sobom podnijeti stare iskaznice i potvrdu katastra o kućnom broju. Fotografije osoba izradit će se u mobilnom šalterskom vozilu.

Pozivamo sve građane da korištenjem mobilnog šalterskog vozila u svojim mjestima na jednostavan i lakši način naprave osobne isprave.

Osim toga, posebno napominjemo da su svi građani koji imaju prijavljeno prebivalište na nepostojećim adresama, adresama koje nisu evidentirane u registru prostornih jedinica, odnosno kojima je prijavljeno prebivalište s kućnim brojem “0” ili “bb, uz prethodno pribavljenu potvrdu Ureda za katastar, dužni izvršiti ponovnu prijavu prebivališta do 29. 12. 2014.g., a potom podnijeti zahtjev za izdavanjem osobne iskaznice s točnom adresom prebivališta.

Nadalje, građani kojima je osobna iskaznica istekla prije datuma 29.12.2012.g. ili koje ju nisu nikad ishodile da su, također do 29.12.2014.g., dužni ponovno prijaviti prebivalište odnosno podnijeti zahtjev za izdavanjem nove osobne iskaznice, budući da će se u protivnom izvršiti odjava prebivališta u zbirci podataka o prebivalištu i boravištu.



Pisane vijesti