Mobilno šaltersko vozilo u PU šibensko-kninskoj

Slika topvijesti/2014/Rujan/vozilo_upravni.jpg
Foto: Ilustracija
 
Projektom mobilnog šalterskog ureda Ministarstvo unutarnjih poslova osiguralo je mobilni ured za obavljanje upravnih poslova (poslova prijavništva, MBG-a, osobnih iskaznica, putovnica, vozačkih dozvola, registracije vozila), čime se ponajprije želi poboljšati kvaliteta suradnje i pružanja usluga građanima.
 
Mobilno šaltersko vozilo namijenjeno je, između ostalog, za odlazak do teško pokretnih osoba i invalida, odlaske na prometno problematična područja, na mjesta gdje dolazi do preopterećenja postojećih kapaciteta za šaltersko poslovanje radi povećanja kapaciteta i ubrzanja rada, te obilazak mjesta gdje je usluga šalterskog poslovanja potrebna, a nije dostupna preko stacioniranih objekata Ministarstva unutarnjih poslova. Dolaskom mobilnog šalterskog ureda do navedenih mjesta, građanima se pojednostavljuje i olakšava postupak ishođenja isprava.
 
Mobilno šaltersko vozilo će u vremenu od 4. do 8. prosinca biti na području Policijske uprave šibensko-kninske i to prema sljedećim rasporedima:
 
- 4. prosinca (četvrtak) u Murteru, Ulica Hrvatskih vladara (na mjesnoj tržnici iza zgrade općine)
- 5. prosinca (petak) u Skradinu, na trgu Male Gospe 3 (ispred zgrade gradske uprave)
- 8. prosinca ( ponedjeljak) u Općini Rogoznica, Obala kneza Domagoja (nova riva).
 
Uredovno vrijeme mobilnog šalterskog ureda predviđeno je od 9 do 14 sati, a prilikom podnošenja zahtjeva za izradu dokumenata, postoji mogućnost uplate iznosa u mobilnom šalterskom uredu.
 
Pozivamo sve građane da korištenjem mobilnog šalterskog vozila u svojim mjestima na jednostavan i lakši način naprave osobne isprave.
 
Osim toga, posebno napominjemo da su svi građani koji imaju prijavljeno prebivalište na nepostojećim adresama, adresama koje nisu evidentirane u registru prostornih jedinica, odnosno kojima je prijavljeno prebivalište s kućnim brojem „0“ ili „bb“, uz prethodno pribavljenu potvrdu Ureda za katastar, dužni izvršiti ponovnu prijavu prebivališta do 29. prosinca 2014. godine, a potom podnijeti zahtjev za izdavanjem osobne iskaznice s točnom adresom prebivališta.
 
Nadalje, građani kojima je osobna iskaznica istekla prije 14. prosinca 2012. godine, ili koji ju nikada nisu ishodili, dužni su do 29. prosinca 2014. ponovno prijaviti prebivalište, odnosno podnijeti zahtjev za izdavanjem nove osobne iskaznice, a u protivnom će se izvršiti odjava prebivališta u zbirci podataka o prebivalištu i boravištu.


Pisane vijesti