MUP započeo novu kampanju za sigurnost u prometu

Slika topvijesti/svibanj/kalmeta1.jpg

Ministarstvo unutarnjih poslova RH danas je javnosti predstavilo spotove na temu sigurnosti u prometu čime je započela nova višemjesečna medijska kampanja kako bi se djelovalo na svijest svih sudionika u prometu i smanjilo uzroke koji dovode do prometnih nesreća s najtežim posljedicama...

Ministarstvo unutarnjih poslova RH danas je javnosti predstavilo spotove na temu sigurnosti u prometu čime je započela nova višemjesečna medijska kampanja kako bi se djelovalo na svijest svih sudionika u prometu i smanjilo uzroke koji dovode do prometnih nesreća s najtežim posljedicama.

Za ovu kampanju osmišljena su i realizirana tri audio i tri video spota koji se odnose na stradavanje djece i mladih u prometu, poštivanje prometnih propisa i poštivanje prednosti pješaka i invalida.

Predstavljanju spotova nazočili su ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta i ministar unutarnjih poslova Ivica Kirin.

Ministar Božidar Kalmeta ovom je prigodom naglasio važnost ovakve kampanje kao i suradnju s MUP-om i svim ostalim subjektima odgovornim za sigurnost prometa te svih sudionika u prometu, posebno se osvrnuvši na nadolazeću turističku sezonu u kojoj se očekuje velik broj stranih turista i pojačane gužve na prometnicama, obzirom da oko 80% turista dolazi u Hrvatsku osobnim vozilima.

Nadovezujući se na izlaganje ministra Kalmete, ministar Ivica Kirin rekao je da se ovom kampanjom želi potaknuti sudionike u prometu na poštivanje prometnih propisa i poštivanje drugih sudionika u prometu, a posebno u nadolazećoj turističkoj sezoni u kojoj će se kao i svake godine u sklopu akcije TOURS provoditi pojačani nadzor u prometu. Također je rekao da će se intenzivirati mjere granične kontrole, te suradnja s graničnim policijama susjednih zemalja, s ciljem sigurnog dolaska i boravka inozemnih gostiju u Republici Hrvatskoj.

Istaknuo je da su nedavno potpisani sporazumi o suradnji s policijama Mađarske i Austrije o boravku njihovih policijskih službenika na Jadranu, kako bi se uspostavila što bolja i kvalitetnija komunikacija sa turistima iz tih zemalja.

Ministar Kirin ovom prigodom naglasio je da je ovo samo jedna u nizu aktivnosti koje MUP provodi u sklopu Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa, ističući pri tom i nedavno započetu kampanju u kojoj se vozače podsjeća na nužnost prometne kulture i uvažavanja svih sudionika u prometu.

Danas predstavljeni spotovi razlikuju se od svih dosadašnjih jer je njihov pristup i poruka o tragičnim posljedicama nepoštivanja prometnih propisa u javnosti ne izaziva šok već potiče na promjenu ponašanja i poštivanje svih sudionika u prometu.

Spotovi su realizirani u suradnji s agencijom Fimi media i producentskom kućom Dim studio, a režirao ih je poznati redatelj TV spotova Radoslav Jovanov – Gonzo.

Spotovi će već slijedećih dana biti prikazivani u udarnim terminima televizijskih i radijskih postaja na državnoj i lokalnoj razini.

Na kraju prezentacije ministar Kirin je još jednom apelirao na sve sudionike u prometu da poštuju prometne propise kao i na sve ostale subjekte nadležne za pitanje sigurnosti prometa da zajedničkim angažmanom doprinesu zajedničkom cilju, a to je manje prometnih nesreća i manje poginulih osoba na hrvatskim cestama.

 
 
 

Stranica