MUP je dobar primjer odnosa s javnošću u javnom sektoru

Slika topvijesti/godina2010/LISTOPAD_2010/huoj03.jpg

Vizija MUP-a je dinamično partnerstvo policije i medija kroz koji se stvaraju preduvjeti za kvalitetnu suradnju policije i građana na sprečavanju i otkrivanju kažnjivih djela i ostalih događaja koji ugrožavaju sigurnost.

Na 11. konferenciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću jučer, 28. listopada  glasnogovornik MUP-a RH Krunoslav Borovec održao je predavanje „Odnosi s javnošću u javnom sektoru: MUP RH – primjer dobre prakse“. Konferencija HUOJ-a održana je pod visokim pokroviteljstvom predsjednika Republike Ive Josipovića u zagrebačkom kinu Europa, a ugostila je brojne ugledne svjetske i domaće predavače.

Vizija MUP-a, prema Strategiji za odnose s javnošću, je dinamično partnerstvo policije i medija kroz koji se stvaraju preduvjeti za kvalitetnu suradnju policije i građana na sprečavanju i otkrivanju kažnjivih djela i ostalih događaja koji ugrožavaju sigurnost. Osnovni cilj strategije je stvaranje modela djelovanja u odnosima s javnošću koji će omogućiti znatno unaprjeđenje suradnje s medijima i stvaranje partnerskih odnosa medija i policije, te prezentirati policiju i njen rad onakvim kakav jest, demistificirati je i učiniti bliskom-pristupačnom medijima i građanima.

Glasnogovornik Borovec je napomenuo kako MUP RH ima najrazvijeniju mrežu djelatnika u odnosima s javnošću.

- Neka ministarstva imaju jednog ili dva djelatnika u odnosima s javnošću, dok MORH ima 42, od kojih su 30 časnici u Oružanim snagama. MUP ima decentraliziranu službu od 17 djelatnika u sjedištu i 52 djelatnika u policijskim upravama diljem Hrvatske – rekao je Borovec.

Glasnogovornik je objasnio i koje su specifičnosti odnosa s javnošću MUP-a jer pri izvješćivanju mora paziti na niz zakona i zakonskih propisa te raznih etničkih propisa. Prema analizi 682 novinska natpisa objavljena u deset dana, koji su se odnosili na rad policije i drugih službi unutar Ministarstva, 67 posto natpisa je bilo informativno, 5 posto negativno dok je pozitivno 28 posto.  U 80 posto slučajeva služba za odnose  s javnošću djelovala je proaktivno, dok je u 20 posto djelovala reaktivno.

- Izazovi su nam unaprjeđenje i razvoj interne komunikacije u MUP-u, evaluacija rada službe za odnose s javnošću te stvaranje mreže suradnje i razmjena informacija sa drugim službama za odnose s javnošću i Ministarstvima i javnom sektoru općenito – zaključio je Krunoslav Borovec.  

Jedanaesta konferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću okupila je 400 sudionika, a stručni žiri HUOJ-a odabrao je pobjednike u pet kategorija.

Konferencija je završila dodjelom nagrada za najbolja ostvarenja u odnosima s javnošću tijekom protekle godine, a posebno priznanje za komunikatore godine dobili su roditelji tragično preminulog Luke Ritza - Suzana i Reno Ritz.U obrazloženju žirija HUOJ-a navodi se kako su "Suzana i Reno Ritz i u najtežoj životnoj situaciji, nakon gubitka djeteta, pokazali kako se djelovanje i komunikaciju može okrenuti u pozitivnom smjeru".

- Umjesto u ljutnju, gnjev i ogorčenost, svoju bol i tugu usmjerili su u aktivan društveni angažman na području rješavanja nepobitnog problema našeg društva – nasilja među mladima – stoji u obrazloženju HUOJ-a.



Pisane vijesti