- Objavljeno: 22.02.2007.
Promidžbeni plakati za prevenciju u prometu
Promidžba je, uz edukaciju, vrlo važan segment u promicanju poželjnog ponašanja svih sudionika u cestovnom prometu. Cilj promidžbe je utjecati na shvaćanje opasnosti koja prijeti zbog nepoštivanja prometnih propisa i neprihvaćanja zakonom određenih pravila te samim time širenju prometne kulture. Uz to, ciljana promidžba upotpunjava edukaciju tako da kroz konkretne primjere prikazuje situacije s kojima se sudionici u prometu svakodnevno susreću. U konačnici, prihvaćanjem pozitivnih stavova u prometu postiže se kvalitetnija zaštita samih sudionika prometa i smanjuje rizik događanja prometne nesreće, pa tako i stradavanja.
Odjel za sigurnost cestovnog prometa Policijske uprave osječko-baranjske surađuje sa svim medijima na svom području, ali i onima koji svoje informacije plasiraju i na širem području. U konkretnom slučaju, plakati s promidžbenim porukama, a čije ideje su nastale u Odjelu za sigurnost cestovnog prometa PU osječko-baranjske, izrađeni su uz tehničku pomoć Televizije Slavonije i Baranje, koja ih i emitira na svojim video stranicama. Jednako tako plakati su objavljeni i u dnevnim novinama "Glasu Slavonije" i to prvi puta 22. siječnja 2007. godine, a nakon toga u kontinuitetu najčešće uz članke vezane za prometne nesreće ili sigurnost cestovnog prometa. Osim toga, na središnjem trgu u Osijeku (Trg Ante Starčevića) svakodnevno se na video-zidu, a koji je vidljiv i s udaljenosti većoj od 500 metara, emitiraju promidžbene poruke koje se nalaze na plakatima. Pribavljena je i suglasnost poduzeća javnoga prijevoza putnika na području Osijeka, te će se uskoro na tri autobusa nalaziti plakati koji obrađuju tematiku „motocikl“, „mobitel“ i „brza vožnja“. Svi navedeni, a prvenstveno Glas Slavonije i Televizija Slavonije i Baranje, smatraju se medijskim pokroviteljima ovakvih aktivnosti i svakako bi realizacija bila nemoguća bez njihove pomoći.
Do sada su izrađena četiri plakata na temu „brza vožnja“, „posljedice prometne nesreće“, „motocikl“, kao i opće poruke „vozite sigurno i oprezno“, dok su u završnoj izradi još četiri plakata s temama „mobitel“, „alkohol“, „reflektirajući prsluk“ i „sigurnosni pojas“.