Razvoj e-učenja u obrazovnom sustavu MUP-a - Policijska akademija

Slika topvijesti/2018/10_listopad/e .jpg

Foto: MUP RH

Uvođenje e-učenja kao novog i modernog oblika obrazovanja jedna je od mjera koju Policijska akademija Ministarstva unutarnjih poslova RH provodi s ciljem jačanja profesionalnog razvoja policijskih službenika i planiranja strategije i programa obrazovanja policijskih službenika.

U cilju dodatnih financijskih ušteda unutar Ministarstva unutarnjih poslova te efikasnije i brže uspostave e-učenja suradnja se provodi temeljem potpisanog Sporazuma o suradnji i Odluci glavnog ravnatelja policije o provođenju obuke/tečaja, a u sklopu suradnje Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (Centar za e-učenje) i Službe za razvoj policijskog obrazovanja i nakladničko-knjižničnu djelatnost.

Kroz dosadašnju suradnju temeljem Sporazuma, otvoreno je 129  e-kolegija, održano je 14 tečaja, a našoj e-aplikaciji do sada se pristupilo 48 467 puta (od strane nastavnika, profesora, studenata i administratora). Edukaciju o e-učenju uspješno je završilo 104 djelatnika Policijske akademije, a plan je da se edukacije nastave kontinuirano do potpune implementacije sustava unutar Ministarstva unutarnjih poslova, odnosno Policijske akademije.

Jučer je na Policijskoj akademiji u e-učinioci započeo prvi od tri planirana napredna tečaja na temu: „Priprema i administriranje online tečaja, model e-učenje“. Tečaj organizirans ciljem pristupa novim i modernim tehnologijama obrazovanja otvorili su prof. Jasmin Klindžić, voditelj Centra za e-učenje Filozofskog fakulteta u Zagrebu i voditelj Službe za stručno usavršavanje i specijalizaciju g. Ilija Jakić.

Koordinatorica FRONTEX aktivnosti koje se provode u sklopu suradnje Policijske akademije (partnerske FRONTEX akademije) i FRONTEX-a, ujedno i voditeljica ovog tečaja, Mirjana Abramović istaknula je kako je opremanje e-učionice rezultat uspješnog projekta koji Policijska akademija provodi u suradnji s Europskom agencijom za graničnu i obalnu stražu (FRONTEX) u cilju razvoja policijskog obrazovanja te ulaganja u cjeloživotno obrazovanje i nadasve profesionalan i stručan kadar koji je temelj obrazovanja. Kroz ovaj vid edukacije usmjeren je posebno i na e-obrazovanje.

Prijedlog daljnje suradnje je konkretan transfer znanja s ciljem ulaganja u brži pristup informacijama, nastavne programe, programe unaprjeđenja obrazovanja i ulaganja u sustave cjeloživotnog obrazovanja i profesionalnog razvoja policijskih službenika, kao i budućih policijskih službenika-vježbenika. Predstavljaznačajan napredak u kontekstu modernizacije hrvatske policije i praćenja suvremenih tehnoloških trendova.

U nadolazećem vremenu cilj nam je sljedeći:

Služba za stručno usavršavanje i specijalizaciju i Služba za razvoj policijskog obrazovanja i nakladničko knjižničnu djelatnost posebice su usmjereni na pripremu, provedbu i administriranje online specijalističkih i stručnih tečajeva koji se provode na Policijskoj akademiji.

 Policijska škola Josip Jović, u suradnji sa Službom za razvoj policijskog obrazovanja i nakladničko knjižničnu djelatnost, usmjerena je na modernizaciju sustava obuke i uspostavu e-dnevnika/e-komunikacije/e-učionice unutar Policijske akademije, posebice Policijske škole Josip Jović.

Mirjana Abramović, voditeljica Službe za razvoj policijskog obrazovanja i nakladničko knjižničnu djelatnost zadužena je u ime partnerske FRONTEX akademije za pripremu i administriranja online tečajeva koji se provode temeljem suradnje FRONTEX-a i Policijske akademije. Ova suradnja će se u sklopu plana za 2019. godinu značajno proširiti i ojačati s ciljem otvaranja i financiranja još jedne e-učionice na Policijskoj akademiji.

Jučerašnjim primjerom međuinstitucionalne suradnje uz međunarodnu podršku pokazali smo koliko je Policijska akademija ravnopravan i jak partner, jer obrazovanje je temelj našeg uspjeha.



Pisane vijesti