Trening medijskih nastupa

Slika topvijesti/godina2010/studeni/trening-medijske-informacij.jpg

Danas, 24. studenoga, u Amfiteatru Ravnateljstva policije u popodnevnim satima održan je seminar pod nazivom "Trening medijskih nastupa" na kojem je sudjelovalo 50-ak policijskih rukovoditelja i policijskih službenika

Foto: MUP 

Danas, 24. studenoga, u Amfiteatru Ravnateljstva policije u popodnevnim satima održan je seminar pod nazivom Trening medijskih nastupa na kojem je sudjelovalo 50-ak policijskih rukovoditelja i policijskih službenika iz MUP-a, Ravnateljstva policije i Policijskih uprava. Cilj seminara je dodatno komunikacijsko osposobljavanje  MUP-ovih djelatnika  za komunikaciju s medijima te javne nastupe i nastupe na televizije.

 Voditelji seminara bili su  profesori sa studija novinarstva Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu: doc. dr. Božo Skoko, stručnjak za odnose s javnošću i dr.sc. Igor Kanižaj, stručnjak za tisak. Suorganizatori seminara su:  agencija za odnose s javnošću Millenium promocija i njezina sestrinska edukativna tvrtka Coris educa.

 U prvom dijelu seminara doc.dr.sc Božo Skoko  govorio je o pripremama za javne nastupe pred publikom i u medijima te o tehnikama televizijskog nastupa, dok je dr. sc. Igor Kanižaj   prezentirao kako uspješno komunicirati s medijima.  U drugom dijelu seminara je za polaznike  organizirana i radionica praktičnih vježbi medijskih nastupa.

Hrvatska medijska scena proživjela je zadnjih 20 godina značajne promjene koje se očituju u medijskom okrupnjavanju, novim formatima, pristupima, ali i u kvaliteti medijskih sadržaja. Učinkovita komunikacija s medijima podrazumijeva poznavanje funkcioniranja medija, redakcijske kulture i odnosa unutar medijskih kuća. MUP  s druge strane ostaje jedan od temeljnih izvora informacija u svakodnevnom izvještavanju na koji se novinari oslanjaju.

Proaktivna komunikacija s medijima podrazumijeva osnaživanje osoba koje predstavljaju službena tijela, budući da se od njih s pravom očekuje da poznaju temeljne forme izvještavanja, ali i da znaju prilagoditi izjave svakom pojedinom mediju na jasan i razumljiv način. To je jedan od preduvjeta da građani, odnosno, šira javnost na vrijeme dobiju konkretne i točne informacije. Zbog tih i drugih razloga MUP je organizirao ovaj seminar kako bi komunikacijski dodatno osposobio svoje ključne ljude za komunikaciju s medijima te javne nastupe i nastupe na televizije, što iziskuje poznavanje specifičnih i zahtjevnih tehnika.



Pisane vijesti