- Objavljeno: 05.04.2024.
Projekt: „Nabava uredskog namještaja za potrebe rada policijskih službenika nacionalne jedinice ETIAS-a“
FOTO: ilustracija
Uprava za europske poslove, međunarodne odnose i fondove Europske unije je 8. kolovoza 2022. godine donijela Odluku o dodjeli financijskih sredstava za provedbu projekta "Nabava uredskog namještaja za potrebe rada policijskih službenika nacionalne jedinice ETIAS-a“
u okviru Fonda za unutarnju sigurnost - Instrumenta za financijsku potporu u području vanjskih granica i viza.
Svrha projekta „Nabava uredskog namještaja za potrebe rada policijskih službenika nacionalne jedinice ETIAS-a“ je nabava uredskog namještaja za policijske službenike nacionalne jedinice ETIAS-a kako bi se poslovni procesi nacionalne jedinice ETIAS-a mogli normalno odvijati, te kako bi se zadovoljili uvjeti propisani Uredbom (EU) 2018/1240.
Ukupna vrijednost ovog projekta iznosi 15.000,00 EUR, što predstavlja 100% ukupnih opravdanih izdataka projekta u okviru Fonda za unutarnju sigurnost - Instrumenta za financijsku potporu u području vanjskih granica i viza.
Pisane vijesti | Projekti
Uprava za europske poslove, međunarodne odnose i fondove Europske unije je 8. kolovoza 2022. godine donijela Odluku o dodjeli financijskih sredstava za provedbu projekta "Nabava uredskog namještaja za potrebe rada policijskih službenika nacionalne jedinice ETIAS-a“
u okviru Fonda za unutarnju sigurnost - Instrumenta za financijsku potporu u području vanjskih granica i viza.
Svrha projekta „Nabava uredskog namještaja za potrebe rada policijskih službenika nacionalne jedinice ETIAS-a“ je nabava uredskog namještaja za policijske službenike nacionalne jedinice ETIAS-a kako bi se poslovni procesi nacionalne jedinice ETIAS-a mogli normalno odvijati, te kako bi se zadovoljili uvjeti propisani Uredbom (EU) 2018/1240.
Ukupna vrijednost ovog projekta iznosi 15.000,00 EUR, što predstavlja 100% ukupnih opravdanih izdataka projekta u okviru Fonda za unutarnju sigurnost - Instrumenta za financijsku potporu u području vanjskih granica i viza.