- Objavljeno: 05.02.2015.
Putem prijenosnog šaltera umirovljenici predali zahtjeve za izradu osobne iskaznice
Projekt „Mobilni šalterski ured“ ide dalje. Danas je prijenosni šalter bio u zagrebačkom Domu za starije i nemoćne osobe „Trnje“, gdje su ga službenici Ministarstva unutarnjih poslova predstavili, a tom prilikom zahtjev za izradu osobne iskaznice predalo je dvoje slabije pokretnih korisnika Doma.
Foto: MUP
Projekt „Mobilni šalterski ured“ ide dalje. Danas je prijenosni šalter bio u zagrebačkom Domu za starije i nemoćne osobe „Trnje“, gdje su ga službenici Ministarstva unutarnjih poslova predstavili, a tom prilikom zahtjev za izradu osobne iskaznice predalo je dvoje slabije pokretnih korisnika Doma.
Prijenosni šalteri za upravne poslove namijenjeni su radi poboljšanja komunikacije i suradnje s građanima, a cilj im je pružiti što kvalitetniju uslugu upravnih poslova (poslovi prijave i odjave prebivališta, registracija vozila, određivanje MBG-a, podnošenje zahtjeva za izradu osobne iskaznice, putovnice i vozačke dozvole). Namijenjen je prvenstveno građanima koji žive u udaljenijim, i onim lošije prometno povezanim krajevima, starijim, bolesnim, slabije pokretnim osobama, kao i osobama s invaliditetom.
Ministarstvo unutarnjih poslova raspolaže s 8 prijenosnih šaltera koji su smješteni na području Policijske uprave zagrebačke, PU splitsko-dalmatinske, PU osječko-baranjske, PU primorsko-goranske, PU dubrovačko-neretvanske i PU istarske te tamo gdje postoji potreba za bržim i jednostavnijim rješavanjem upravnih poslova građana.
„Moguće je zatražiti dolazak prijenosnog šaltera i u privatne domove osoba koje su bolesne i nepokretne, a isto tako može poslužiti i za odlazak na teren u slučaju prirodnih katastrofa, elementarnih nepogoda ili slično. Gdje se ukaže potreba izlazimo na teren, a povratne informacije korisnika ove usluge su odlične, jer potrebiti građani više ne trebaju, zbog primjerice osobne iskaznice napuštati toplinu svoga doma – rekla je voditeljica Odjela za prijavništvo i osobne isprave Ružica Zekić Marinović i dodala:
„Sukladno Zakonu o prebivalištu i boravištu na dan 30. prosinca 2014. ukupno je odjavljeno 257.231 osoba. To su oni građani koji su bili dužni izvršiti svoje obveze sukladno Zakonu o prebivalištu i boravištu, a nisu ih izvršili. Radi se o osobama koje su starije od 16 godina, imaju prijavljeno prebivalište, a uopće nemaju osobnu iskaznicu, osobe koje su imale osobne iskaznice ali im je osobna iskaznica istekla 15 dana prije stupanja na snagu Zakona o prebivalištu i boravištu, znači osobna im je istekla 14. prosinca 2012., i osobe koje su imale prijavljeno prebivalište na nepostojećim adresama, na kućnom broju 0 i bb.“
Trenutno, preostali mobilni prijenosni uredi diljem Hrvatske pružaju građanima usluge upravnih poslova.