- Objavljeno: 23.07.2014.
U cilju poboljšanja kvalitete usluge građanima
Nastojanja za pružanje kvalitetne i brže usluge građanima realiziraju se i u dijelu koji se odnosi na mogućnost da se sve vrste upravnih poslova obavljaju na jednom šalterskom mjestu.
Foto: Ilustracija
Policijsku upravu primorsko-goransku posjetila je jučer pomoćnica ministra unutarnjih poslova za upravne i inspekcijske poslove, Ines Krajčak. Zajedno s voditeljem Službe za upravne poslove MUP-a RH, Miroslavom Maretićem, načelnicom PU Senkom Šubat i njezinim suradnicima, obišla je šalter dvoranu i prostore gdje se obavljaju upravni poslovi s građanima. Postojeći uvjeti rada, kao i prostor za prijam građana svakako zahtijevaju poboljšanja i stvaranje boljih tehničkih uvjeta kojima bi pružanje usluga bilo na što višoj i kvalitetnijoj razini na zadovoljstvo mnogobrojnih građana.
Nastojanja za pružanje kvalitetne i brže usluge građanima realiziraju se i u dijelu koji se odnosi na mogućnost da se sve vrste upravnih poslova obavljaju na jednom šalterskom mjestu.
Policijska uprava primorsko-goranska uz veliku potporu Ministarstva u sjedištu i na taj način nastoji u skladu sa svojim kadrovskim i tehničkim mogućnostima činiti sve u cilju poboljšanja usluge i prilagođavanja potrebama građana. U vezi s tim održan je jučer na inicijativu MUP-a i sastanak pomoćnice ministra Krajčak i njezinih suradnika s gradonačelnikom Grada Rijeke Vojkom Obersnelom. U suradnji s gradskom upravom građani bi uskoro mogli jedanput ili dva puta mjesečno, umjesto u šalter salu PU, zahtjeve za osobne dokumente zatražiti na mobilnom šalteru MUP-a koji bi gostovao u riječkim mjesnim odborima.
Tom prilikom pomoćnica ministra Krajčak izvijestila je gradonačelnika o zadovoljstvu MUP-a iskustvima postignutim s korištenjem mobilnog šaltera te namjeri da se jedan takav uskoro ustupi Policijskoj upravi primorsko-goranskoj, kako bi se na taj način olakšali poslovi izdavanja dokumenata i uvjerenja i smanjio pritisak na šalter salu.
Između ostalog, na sastanku je rečeno kako je MUP svjestan potrebe poboljšanja usluga prema građanima, no za to u riječkoj šalter sali zbog prostornih ograničenja jednostavno nema mogućnosti. Zaključeno je kako će se mogućnošću korištenja e-usluga pritisak na šaltere smanjiti, a s mobilnim šalterom izaći u susret građanima tako da će službenici iz PU doći u mjesne odbore rješavati zahtjeve na jednak način kako to rade i u šalter sali. Mobilni šalter gostovat će i u gradovima i općinama riječkog prstena i šire, ovisno o iskazanom interesu lokalne zajednice.