- Objavljeno: 24.01.2022.
Potpisana još četiri ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava Fonda solidarnosti Europske unije za službe spašavanja
Sredstva se koriste za pokrivanje troškova intervencija službi spašavanja, troškova informiranja stanovništva pogođenog potresom i troškova humanitarne pomoći, što uključuje izvanrednu nabavu opreme za službe spašavanja uključujući informacijsko-komunikacijske sustave; održavanje, servisiranje i popravljanje opreme; troškove prehrane i povećane potrošnje goriva te električne energije
FOTO: IlustracijaDržavna tajnica za europske i međunarodne poslove i fondove Europske unije Ministarstva unutarnjih poslova Terezija Gras, u svojstvu ovlaštene potpisnice Tijela odgovornog za provedbu financijskog doprinosa, potpisala četiri nova ugovora o dodjeli bespovratnih financijskih sredstava s DVD-om Velika Gorica, DVD-om Granešina, Vatrogasnom zajednicom Grada Zagreba te Javnom vatrogasnom postrojbom Velika Gorica u ukupnom iznosu od 1.589.907,12 kuna, uz već prethodno potpisane ugovore s DVD-om Šestine, DVD-om Odra, DVD-om Vrapče, DVD-om Sesvetski Kraljevec, DVD-om Kučilovina, Ministarstvom unutarnjih poslova, Hrvatskom vatrogasnom zajednicom, DVD-om Kustošija, DVD-om Granešinski Novaki, dva ugovora potpisana s Gradom Zagrebom, te ugovore potpisane s DVD-om Trnje, DVD-om Vidovec, DVD-om Blaguša i DVD-om Jarun.
Uprava za europske poslove, međunarodne odnose i fondove Europske unije Ministarstva unutarnjih poslova, u svojstvu Tijela odgovornog za provedbu financijskog doprinosa, u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga - Financiranje službi spašavanja za potrebe stanovništva pogođenog potresom od 22. ožujka 2020. godine na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske i Zagrebačke županije dodjeljuje bespovratna sredstva za financiranje službi spašavanja za potrebe stanovništva do ukupno osiguranog iznosa od 60.000.000 kuna.
Sredstva se koriste za pokrivanje troškova intervencija službi spašavanja, troškova informiranja stanovništva pogođenog potresom i troškova humanitarne pomoći, što uključuje izvanrednu nabavu opreme za službe spašavanja uključujući informacijsko-komunikacijske sustave; održavanje, servisiranje i popravljanje opreme; troškove prehrane i povećane potrošnje goriva te električne energije.
Poziv koji je prethodio ovim ugovorima raspisan je 21. srpnja 2021. godine kao otvoreni trajni poziv, a zatvoren je 31. prosinca 2021. godine.
U sklopu Poziva zaprimljeno je 57 projektnih prijava s ukupnom zatraženom vrijednošću 69.534.974,94 kuna. Nakon provjere prihvatljivosti troškova i povlačenja prijava, sveukupna vrijednost prijava u obradi je oko 35.311.594,93 kune. Potpisano je 19 ugovora ukupne vrijednosti 11.543.560,86 kuna.