Predstavljena marka s temom sigurnosti u prometu

Slika topvijesti/2015/rujan/Postanska_marka/naslovna.jpg

Poštanska marka nominalne vrijednosti 3,10 kn puštena je u opticaj u ponedjeljak, a pobijedila je na ovogodišnjem devetom po redu natječaju za izradu prigodne (dječje) poštanske marke „Kreiraj marku bajnu i osvoji nagradu sjajnu!“. Marka je nastala na temelju rada Eme Harčević, učenice sisačke Osnovne škole Braća Ribar, čiji rad je pobijedio na natječaju u konkurenciji

Foto: Hrvatska pošta
 
Hrvatska pošta (HP) i Državna uprava za zaštitu i spašavanje (DUZS) u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje predstavile su jučer, 8. rujna, u prostorijama DUZS-a poštansku marku s temom sigurnosti u prometu .
 
Poštanska marka nominalne vrijednosti 3,10 kn puštena je u opticaj u ponedjeljak, 7. rujna, a pobijedila je na ovogodišnjem devetom po redu natječaju za izradu prigodne (dječje) poštanske marke "Kreiraj marku bajnu i osvoji nagradu sjajnu!". Marka je nastala na temelju rada Eme Harčević, učenice sisačke Osnovne škole Braća Ribar, čiji rad je pobijedio na natječaju u konkurenciji s 900 prijavljenih radova. Naklada marke koju je oblikovala zagrebačka dizajnerica Nataša Odak iznosi 150 tisuća primjeraka, a izdana je u arku od 20 maraka.
 
"Nisam znala da će moja marka putovati cijelim svijetom. Želim zahvaliti svojoj učiteljici koja mi je puno pomogla dok sam crtala ovaj rad", rekla je Ema Harčević.
 
Prisutnima se obratio i voditelj Službe za sigurnost cestovnog prometa Josip Mataija, koji je upozorio na podatak kako je do prije deset godina na cestama u jednoj godini znalo poginuti i do dva razreda djece. "Danas je ta brojka puno manja, što možemo zahvaliti preventivnim (edukacija) i represivnim mjerama policije. Policija nije svemoguća i zato nam samo zajednički rad može pomoći u smanjivanju crnih brojki", kazao je Mataija.
 
"Marka je malen medij, ali zato prenosi vrlo važne poruke. Naglasila bih kako izbor najljepšeg likovnog rada nije bio nimalo lak zadatak jer su u natječaju sudjelovale 162 škole te je prijavljeno više od 900 radova", dodala je izvršna direktorica Ureda za korporativni marketing i razvoj Hrvatske pošte Katarina Špiljak Žnidar.
 
Ovim natječajem nastoji se potaknuti kreativnost te djeci školskog uzrasta približiti smisao, značenje i funkcija poštanske marke. Sisačka školarka, osim svojeg imena na poštanskoj marki, nagrađena je i prijenosnim računalom i pisačem.


Pisane vijesti