Mobilno šaltersko vozilo u PU sisačko-moslavačkoj
Namjena mobilnog šalterskog ureda je odlazak do teško pokretnih osoba i invalida, odlazak na otoke i prometno problematična područja, na mjesta gdje dolazi do preopterećenja postojećih kapaciteta za šaltersko poslovanje radi povećanja kapaciteta i ubrzanja rada te obilazak mjesta gdje je usluga šalterskog poslovanja strankama potrebna, a nije dostupna preko stacionarnih objekata Ministarstva unutarnjih poslova.
Foto: MUP
Ministarstvo unutarnjih poslova je projektom „ mobilnog šalterskog vozila“ osiguralo mobilni ured za obavljanje upravnih poslova, čime se ponajprije želi poboljšati kvaliteta suradnje i pružanja usluge građanima. Naime, radi se o vozilu u kojem se nalaze dva radna mjesta, koje je opremljeno kompletnom opremom za zaprimanje zahtjeva građana, kompletnom komunikacijskom i informatičkom opremom te opremom za rezervno napajanje. Vozilo je klimatizirano i opremljeno sa svim potrebnim instalacijama. Autonomno je po pitanju napajanja električnom energijom, ima akumulatorsko napajanje za nekoliko sati rada, a može se priključiti na vanjski izvor energije na mjestu rada.
Namjena mobilnog šalterskog ureda je odlazak do teško pokretnih osoba i invalida, odlazak na otoke i prometno problematična područja, na mjesta gdje dolazi do preopterećenja postojećih kapaciteta za šaltersko poslovanje radi povećanja kapaciteta i ubrzanja rada te obilazak mjesta gdje je usluga šalterskog poslovanja strankama potrebna, a nije dostupna preko stacionarnih objekata Ministarstva unutarnjih poslova.
U Ministarstvu unutarnjih poslova se nalazi jedno takvo vozilo koje se raspoređuje po Policijskim upravama prema iskazanim potrebama baziranim na dogovoru i suradnji s jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave.
Tako je na temelju iskazanih potreba, procjene i pokrivenosti GSM signalom određeno sedam lokacija na kojima će na području Policijske uprave sisačko-moslavačke u razdoblju od 15. do 19. rujna biti mobilni šalterski ured. Građani će moći koristiti usluge mobilnog šalterskog ureda i to poslove prijavništva (odjava i prijava prebivališta,boravišta), osobnih iskaznica, putovnica, vozačkih dozvola i registracije vozila, i to na slijedećim lokacijama:
- Lekenik - 15. rujna u vremenuod 9 do 14 sati na prostoru između općine i pošte
- Jasenovac - 16. rujna u vremenu od 10 do 14 sati ispred općine
- Topusko - 17. rujna u vremenu od 9 do 14 sati ispred općine
Na području grada Kutine dana 18. rujna
- u mjestu Mikleuška u vremenu od 9 do 11 sati kod društvenog doma
- u mjestu Janja Lipa u vremenu od 12 do 14 sati kod društvenog doma
Na području grada Siska dana 19. rujna
- u mjestu Komarevo u vremenu od 9 do 11 sati kod društvenog doma
- u mjestu Prelošćica u vremenu od 12 do 14 sati kod lokalnog nogometnog igrališta.
Pozivamo građane, a posebno one kojima je otežan dolazak na područje policijske postaje ili sjedište policijske uprave, da iskoriste mogućnost mobilnog šalterskog ureda te ishode potrebne osobne isprave, obzirom da u navedenom uredu mogu prijaviti i odjaviti prebivalište i boravište, podnijeti zahtjev za osobnu iskaznicu, putovnicu, vozačku dozvolu te registrirati vozilo.
Na žalost, želimo istaknuti da svim zahtjevima jedinice lokalne uprave nismo u mogućnosti udovoljiti jer na pojedinim lokacijama ne postoji odgovarajući GSM signal koji bi omogućavao nesmetan rad šalterskog ureda. Ukoliko na lokacijama gdje nije moguće koristiti mobilni šalterski ured, a postoji potreba pojedinih građana koji zbog opravdanih razloga nisu u mogućnosti ishoditi osobne dokumente, da se netko od rodbine obrati u pripadajuću policijsku postaju ili sjedište policijske uprave kako bi službenici na terenu mogli zaprimiti zahtjeve.