Nastavak rada na pilot projektu
Radni sastanak vezan uz pilot projekt novog ustroja i organizacije rada u policijskim postajama III. kategorije održan je 07. siječnja u amfiteatru Ravnateljstva policije.
Foto: ilustracija
Radni sastanak vezan uz pilot projekt novog ustroja i organizacije rada u policijskim postajama III. kategorije održan je 07. siječnja u amfiteatru Ravnateljstva policije.
Ovaj pilot projekt započet je u ožujku prošle godine u četiri policijske postaje III. kategorije (Čazma, Novi Marof, Sveti Ivan Zelina i Zabok) gdje je provođen u razdoblju od tri mjeseca. Nakon uspješne provedbe intencija je da se provede i u ostalim policijskim postajama III. kategorije u narednih šest mjeseci. Sastanak je održan upravo iz razloga kako bi se nadležni rukovoditelji upoznali s glavnim odrednicama ovog pilot projekta te načinom njegove što uspješnije implementacije i funkcioniranja na terenu. Pilot projekt se provodi u policijskim postajama III. kategorije iz razloga što upravo one čine najveći broj policijskih postaja u Hrvatskoj, 107 od ukupno 185. Na području PU bjelovarsko-bilogorske pilot projekt će se provoditi pored Policijske postaje Čazma, i u policijskim postajama Daruvar, Garešnica i Grubišno Polje. Testiranjem na ovako reprezentativnom uzorku dobit će se rezultati temeljem kojih će se donijeti odluka hoće li se ovakva organizacija rada uvesti na razini svih policijskih postaja ili je potreban neki drugi modus. Kao što je voditelj pilot projekta Krunoslav Borovec, načelnik Uprave policije, istaknuo: „Ustrojstvo i organizacija rada u policijskim postajama nije se mijenjalo posljednjih 20 godina, a trendovi, napredak u tehnologiji, globalizacija, zahtjevi građana za što kvalitetnijom uslugom te mnogi drugi razlozi zahtijevaju modernizaciju i promjenu dosadašnjeg funkcioniranja policijskih postaja.“
Podsjetimo, glavni razlozi zbog kojih je i pokrenut ovaj pilot projekt su: smanjiti broj rukovoditelja u odnosu na broj neposrednih izvršitelja policijskih poslova na terenu, rad u postajama ustrojiti temeljem potreba sredine u kojoj ta policijska postaja djeluje, povećati prisutnost policijskih službenika na terenu odnosno smanjiti broj aktivnosti u policijskim postajama, učiniti rad postaja efikasnijim i isplativijim uz smanjenje troškova te dr.
Sastanku, na kojem je prezentaciju o implementaciji novog ustrojstva i organizacije rada u okviru ovog pilot projekta održao voditelj radne skupine Josip Bukvić, zamjenik načelnika Uprave policije, prisustvovali su predstavnici Ravnateljstva policije, niži i viši rukovoditelji osam policijskih uprava, glasnogovornici tih uprava, načelnici policijskih postaja III. kategorije u tim upravama te predstavnici sindikata. U narednih nekoliko dana prezentacije će se održati i u svim ostalim policijskim upravama kako bi se što prije krenulo u realizaciju i provođenje ovog pilot projekta.