P R I O P Ć E N J E - Provođenje Pilot projekta

Photo PU_SD/pilot projekt konf.jpg

Danas je u Policijskoj upravi splitsko-dalmatinskoj održana konferencija za medije na kojoj je predstavljeno provođenje Pilot projekta „Novi ustroj i organizacija rada u policijskim postajama III. Kategorije“ u Policijskoj upravi splitsko-dalmatinskoj. Projekt su predstavili načelnik Sektora policije Slobodan Marendić i voditelj projekata u Policijskoj upravi splitsko-dalmatinskoj Ivica Franić. Istaknuli su da je osnovni cilj ovog projekta efikasnost policije i veća prisutnost policijskih službenika na terenu čime će se doprinijeti dodatnoj sigurnosti lokalne zajednice.

Danas je u Policijskoj upravi splitsko-dalmatinskoj održana konferencija za medije na kojoj je predstavljeno provođenje Pilot projekta „Novi ustroj i organizacija rada u policijskim postajama III. Kategorije“ u Policijskoj upravi splitsko-dalmatinskoj. Projekt su predstavili načelnik Sektora policije Slobodan Marendić i voditelj projekata u Policijskoj upravi splitsko-dalmatinskoj Ivica Franić. Istaknuli su da je osnovni cilj ovog projekta efikasnost policije i veća prisutnost policijskih službenika na terenu  čime će se doprinijeti dodatnoj sigurnosti lokalne zajednice.

 

U Policijskoj upravi splitsko-dalmatinskoj, 10. veljače 2014. godine, počet će provođenje Pilot projekta „Novi ustroj i organizacija rada u policijskom postajama III. Kategorije“. Ovim projektom, čije se provođenje planira do 30. lipnja 2014., obuhvaćeno je ukupno 8 policijskih postaja na području ove Policijske uprave i to: Policijska postaja Sinj, Policijska postaja Solin, Policijska postaja Omiš, Policijska postaja Trogir, Policijska postaja Vrgorac, Policijska postaja Brač, Policijska postaja Hvar i Policijska postaja Vis.

Pilot projekt provodi Ravnateljstvo policije s nadležnim Policijskim upravama, a njegovoj provedbi se pristupilo iz više razloga – u policijskim postajama III. kategorije postoji veliki broj rukovoditelja u odnosu na broj neposrednih izvršitelja policijskih poslova na terenu, raspored smjena je neravnomjeran i uglavnom je koncentriran na jutarnje sate, obavlja se veliki broj administrativnih poslova u odnosu na operativne poslove koji se moraju obavljati na terenu, radi se više po nalozima, a manje samoinicijativno.

Upravo zbog navedenih razloga, policijske postaje se želi ustrojiti prema potrebama konkretnih područja, organizirati rad postaja u skladu sa sigurnosnom problematikom i stanjem na terenu i time povećati operativnu pokrivenost područja policijske postaje i omogućiti veću fleksibilnost u organizaciji poslova prema zahtjevima konkretne sredine. Glavna svrha pilot projekta jest da se s postojećim brojem zaposlenika u policijskoj postaji, po prijedlogu novog ustroja i organizacije rada, poveća efikasnost i isplativost rada u policiji, smanjujući administrativne, a povećavajući operativne  poslove. 

Policijska postaja će za rad sa strankama biti otvorena u jutarnjoj smjeni. Upravni poslovi će se obavljati kao i do sada. Policijska usluga na terenu, po pozivu građanina, pružati će se brže i efikasnije. Hitne i neodgodive policijske usluge građani će dobivati u bilo koje vrijeme, preko voditelja grupe za operativne poslove u policijskoj postaji. Naime, građani će pozivati dosadašnje brojeve telefona policijske postaje. Poziv će se automatski preusmjeriti u Operativno-komunikacijski centar Policijske uprave, čiji će operater dati stranci potrebne informacije. U slučaju potrebe za hitnim postupanjem, poziv se izravno preusmjerava na voditelja operativne grupe koji je na terenu, te se odmah pristupa organizaciji i provedbi potrebnih zadaća. Osim broja policijske postaje, građani intervenciju mogu tražiti i putem broja 192 ili 112, a poziv će biti preusmjeren u Operativno- komunikacijski centar Policijske uprave.